Connect with us

Auto

Budućnost mobilnosti: Automobile nećemo posjedovati

Objavljeno

na

Toyota je u Amsterdamu predstavila svoju viziju budućnosti automobilizma ili budućnosti mobilnosti uopšteno. Posjedovanje automobila više se neće uzimati zdravo za gotovo. Glavna riječ biće dijeljenje.

“Toyota će nuditi usluge mobilnosti tako što ćete u nekom trenutku odabrati vozilo koje će vam najviše odgovarati”, objasnio je Matt Harisson, potpredsjednik evropske Toyote. Od skutera do SUV-a ili sportskog automobila.

Prilikom učestvovanja u predstavljanju nove marke Kinto u Amsterdamu radi razvoja usluga i tehnologija za dijeljenje mobilnosti u budućnosti, Toyota je naglasila da su dobro pripremljeni za budućnost.

U mnogočemu, bolje od mnogih drugih marki, navodeći nove usluge i elektrifikaciju kao bitnu vezu.

Harisson je rekao je za Automotive show da razvoj mobilnosti vide kao prirodni produžetak poslovanja.

“Jedna smo od najvećih kompanija za mobilnost na svijetu. Tehnološke smjernice se mijenjaju, povezanost je vezana za komunikaciju. Gradovi se mijenjaju, a pravila vožnje u gradovima se takođe mijenjaju, te dodao da je Toyota u toj igri koju igraju i koju će igrati dobro pozicionirani proizvođači vozila.  Ne samo zbog proizvoda i niskougljične tehnologije naših vozila, već i zbog temelja koje smo postavili. Od prodavača do usluga koje već pružamo”, pojasnio je.

Toyotin čelnik kaže da u Europi već postoji šest različitih proizvoda i usluga za mobilnost – od dijeljenja automobila do potpunog zakupa.

Danas svaka usluga ima jedno ime, koje će u budućnosti biti poznato pod markom Kinto.

“Dugoročno gledano, gradovi će sve više biti zatvoreni za promet vozilima, tako da će biti manje potražnje za automobilima i više potražnje za prijevozom u posljednjim kilometrima. Za korisnika koji danas koristi automobil, vlasništvo automobila je veliki trošak. Primjećujemo porast potražnje za dijeljenjem automobila”, kaže Harisson, koji naglašava zahtjev za promjenom poslovnih modela.

Stoga si usluge mobilnosti temelj Toyotine budućnosti.

Japanci ulaze u drugu fazu nakon višegodišnjeg istraživanja. Slovenija, kako navodi RTV SLO, takođe nudi usluge DriveMe ekonomije dijeljenja za poslovne korisnike. Služba će se postupno preimenovati u Kinto. Ovo je alternativa konvencionalnom vlasništvu, gdje davatelj preuzima rizik od smanjenja vrijednosti automobila i dodavanja usluge.

Izvor: Nezavisne.com

Nastavite čitati
Advertisement

Auto

Alpine predstavila konceptni SUV s centralno smještenim motorom

Objavljeno

na

Autor

U slavnoj francuskoj automobilskoj kompaniji pod okriljem Renaulta poigrali su se sa svojim sportskim modelom A110, a krajnji rezultat je (za sada) konceptni SUV s centralno smještenim motorom.Vrijeme će pokazati hoće li u automobilskoj kompaniji Alpine na kraju predstaviti i produkcijsko izdanje svog atipično zamišljenog SUV-a. Prije toga, publici na Međunarodnom automobilskom festivalu u Parizu predstavljen je zanimljiv konceptni model A110 Sports X za čiju je inspiraciju, prema vodećim ljudima u kompaniji koja je smještena u francuskom gradiću Dieppe, poslužio rally model A110 koji je 1973. godine trijumfovao na Monte Carlo rallyju.

U Alpini su osjetno proširili karoseriju aktuelnog modela A110 Pure. Podnica je udaljena od tla dodatnih 60 milimetara, a iza naglašeno proširenih blatobrana ostalo je dovoljno prostora za smještaj znatno većih točkova.

Pogonsko rješenje nije mijenjano, pa i konceptni SUV A110 Sports X (koji ukrašavaju i dva kompleta skija) pokreće Renaultov centralno smješten 1,8-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor koji razvija 252 KS i 320 Nm najvećeg obrtnog momenta. Prijenos snage na zadnju osovinu obavlja se posredstvom 7-stepenog automatskog mjenjača s dva kvačila koji “potpisuje” Getrag.

Izvor: Klix.ba

Nastavite čitati

Auto

Bentley: U svaki “flying spur” ušiveno je čak tri kilometra kože!

Objavljeno

na

Autor

Bentleyev model “flying spur” karakterističan je po vrlo kompleksnom enterijeru.

Kako se navodi, svaki model koji napusti fabriku ima najmanje 350 unikatnih dijelova kože, koji cjelokupan enterijer čine impresivnim.

Izračunato je da se u svaki od tih modela ušije nevjerovatnih tri kilometra kože. Na ovim poslovima ne može raditi bilo ko. Bentley, naime, organizuje petomjesečnu obuku za krojače, jer se od njih traže najviši standardi.

Koža za “flying spur” dolazi iz sjevernog dijela Evrope, od goveda koja su već u mesnoj industriji. Svaki dio enterijera vozila “prođe kroz ruke” 141 radnika, a kupci mogu birati između 14 različitih boja unutrašnjosti.

Samo na volanu, koji je spektakularan, ušiveno je pet metara kože, sa 168 šavova.

Izvor: Faktor.ba

Nastavite čitati

Auto

Utrka pet sjajnih automobila oduševit će ljubitelje brzine

Objavljeno

na

Autor

Brzinski obračuni super automobila sve su popularniji na društvenim mrežama, a u njima podjednako uživaju sudionici i promatrači.Izbor modela zadovoljava i najveće zaljubljenike u brzinske obračune. Na startnoj liniji našli su se SUV s električnim pogonom, klasični sportski automobil, njemački coupe i brze limuzine.

U startnom redu našao se Teslin X P100D koji koristi dva električna motora. Brzinu od nula do 100 km/h dostiže za manje od tri sekunde. Ubrzanje ovog SUV-a jedan je od njegovih glavnih aduta i veoma je konkurentan u borbi sa super brzim automobilima.

Među natjecateljima je i Audi R8 V10. Pokreće ga V10 motor sa 620 konjskih snaga povezan s mjenjačem sa 7 brzina. Performanse motora čine da ovaj model ubrzava od nula do 100 za nešto više 3,2 sekunde. Maksimalna brzina modela je oko 320 km/h. Kod ovog automobila dolazi do izražaja eksplozivnost Quattro AWD sustava koji bez problema usmjerava snagu na kolnik.

Ako niste obožavatelj super brzih automobila, možda ćete promijeniti mišljenje kada vidite kako se Porsche 911 Carrera 4S ponaša na kratkim stazama. Novi model odlikuje se 3-litarskim motorom od 450 konjskih snaga. Tu je i Porscheov super PDK mjenjač s dvostrukom spojkom idealnom na utrkama gdje se testira ubrzanje.

Pažnju ljubitelja skupih limuzina privlače modeli koji stižu iz Njemačke, a pokreću ih V8 motori s dvije turbine. Prvi je novi BMW M8 Coupe s 4,4-litarskim motorom od 617 konjskih snaga. Brzinu od nula do 100 kilometara na sat dostiže za nešto više od tri sekunde, piše Motor1.

Mercedes AMG GT63S zadovoljit će izbirljive obožavatelje modela s pet vrata. Limuzinu pokreće 4-litarski motor s dvije turbine i 630 konjskih snaga, a od nula do sto ubrzava za nešto više od 3,1 sekundu.

Audi je ostavio konkurenciju iza sebe, jer je utrku na 400 metara okončao za 10,7 sekundi. BMW je bio za tri desetinke sporiji. Model Tesla se našao na trećem mjestu s vremenom od 11,1 sekunde. Mercedes je bio za desetinku sporiji od Tesle, a na začelju je Porsche s vremenom od 11,4 sekunde.

Izvor: Klix.ba

Nastavite čitati

Najčitanije