Connect with us

Auto

Koliko zaista mogu da pređu električna auta sa punom baterijom

Objavljeno

na

Na testu se našlo šest popularnih električnih modela koji su voženi u identičnim uslovima auto-putem, kako bi se vidjelo koliko kilometara mogu da pređu sa punom baterijom i koliko se taj podatak razlikuje od fabrički deklarisanog.

Jedna od najvećih zamjerki protivnika automobila na struju je njihova relativno mali radijus kretanja. Dodatni problem je što ni takva, teorijska autonomija ne garantuje da ćete do nje zaista “dobaciti” u vožnji, prenosi B92.

Zabunu unose i različiti podaci o autonomiji jednog istog modela, u zavisnosti od standarda koji je primenjen – WLTP u Evropi ili EPA sa druge strane okeana. Na autonomiju električnih vozila u realnim uslovima vožnje utiču brojni faktori, uključujući uslove u saobraćaju, konfiguraciju terena, stil vožnje, spoljnu temperaturu vazduha, razne potrošače struje u vozilu i dr.

Britanski Carwow želio je proveri koliko se deklarisane autonomije pojedinih električnih modela razlikuju od onih u realnim uslovima.

Za testnu rutu odabran je auto-put u Velikoj Britaniji, a testirani su sljedeći električni modeli: Nissan Leaf, Kia e-Niro, Audi e-tron, Jaguar I-Pace, Mercedes EQC i Tesla Model 3 u “Long Range” verziji.

Svih šest modela voženo je sa aktiviranim tempomatom, pri maksimlanoj dozvoljenoj brzini na auto-putu koja iznosi 70 milja na sat (112 km/h), dok je klima-uređaj u svim vozilima bio podešen na istu temperaturu, kako bi uslovi za sve automobile bili identični.   Test je pokazao da najlošiji odnos realne i fabrički deklarisane kilometraže sa punum baterijama ima Mercedes EQC koji je uspio da pređe 312 kilometara ili 75% navedene autonomije.

Na petoj poziciji po procentualnoj efikasnosti našao se Jaguar I-Pace sa 359 km, što iznosi 76% fabričke kilometraže. Četvrto mjesto zauzeo je Tesla Model 3, koji je prešao 434 km ili 78% autonomije koji navodi proizvođač.

Treći po efikasnosti je Audi e-tron sa 331 km, odnosno 81% navedene kilometraže.

Vicešampion testa je Nissan Leaf sa 334 km i 87%, dok je na prvom mestu Kia e-Niro koji je uspio da pređe 410 km, što iznosi čak 90% deklarisane autonomije.

Izvor: Nezavisne.com

Nastavite čitati
Advertisement

Auto

Alpine predstavila konceptni SUV s centralno smještenim motorom

Objavljeno

na

Autor

U slavnoj francuskoj automobilskoj kompaniji pod okriljem Renaulta poigrali su se sa svojim sportskim modelom A110, a krajnji rezultat je (za sada) konceptni SUV s centralno smještenim motorom.Vrijeme će pokazati hoće li u automobilskoj kompaniji Alpine na kraju predstaviti i produkcijsko izdanje svog atipično zamišljenog SUV-a. Prije toga, publici na Međunarodnom automobilskom festivalu u Parizu predstavljen je zanimljiv konceptni model A110 Sports X za čiju je inspiraciju, prema vodećim ljudima u kompaniji koja je smještena u francuskom gradiću Dieppe, poslužio rally model A110 koji je 1973. godine trijumfovao na Monte Carlo rallyju.

U Alpini su osjetno proširili karoseriju aktuelnog modela A110 Pure. Podnica je udaljena od tla dodatnih 60 milimetara, a iza naglašeno proširenih blatobrana ostalo je dovoljno prostora za smještaj znatno većih točkova.

Pogonsko rješenje nije mijenjano, pa i konceptni SUV A110 Sports X (koji ukrašavaju i dva kompleta skija) pokreće Renaultov centralno smješten 1,8-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor koji razvija 252 KS i 320 Nm najvećeg obrtnog momenta. Prijenos snage na zadnju osovinu obavlja se posredstvom 7-stepenog automatskog mjenjača s dva kvačila koji “potpisuje” Getrag.

Izvor: Klix.ba

Nastavite čitati

Auto

Bentley: U svaki “flying spur” ušiveno je čak tri kilometra kože!

Objavljeno

na

Autor

Bentleyev model “flying spur” karakterističan je po vrlo kompleksnom enterijeru.

Kako se navodi, svaki model koji napusti fabriku ima najmanje 350 unikatnih dijelova kože, koji cjelokupan enterijer čine impresivnim.

Izračunato je da se u svaki od tih modela ušije nevjerovatnih tri kilometra kože. Na ovim poslovima ne može raditi bilo ko. Bentley, naime, organizuje petomjesečnu obuku za krojače, jer se od njih traže najviši standardi.

Koža za “flying spur” dolazi iz sjevernog dijela Evrope, od goveda koja su već u mesnoj industriji. Svaki dio enterijera vozila “prođe kroz ruke” 141 radnika, a kupci mogu birati između 14 različitih boja unutrašnjosti.

Samo na volanu, koji je spektakularan, ušiveno je pet metara kože, sa 168 šavova.

Izvor: Faktor.ba

Nastavite čitati

Auto

Utrka pet sjajnih automobila oduševit će ljubitelje brzine

Objavljeno

na

Autor

Brzinski obračuni super automobila sve su popularniji na društvenim mrežama, a u njima podjednako uživaju sudionici i promatrači.Izbor modela zadovoljava i najveće zaljubljenike u brzinske obračune. Na startnoj liniji našli su se SUV s električnim pogonom, klasični sportski automobil, njemački coupe i brze limuzine.

U startnom redu našao se Teslin X P100D koji koristi dva električna motora. Brzinu od nula do 100 km/h dostiže za manje od tri sekunde. Ubrzanje ovog SUV-a jedan je od njegovih glavnih aduta i veoma je konkurentan u borbi sa super brzim automobilima.

Među natjecateljima je i Audi R8 V10. Pokreće ga V10 motor sa 620 konjskih snaga povezan s mjenjačem sa 7 brzina. Performanse motora čine da ovaj model ubrzava od nula do 100 za nešto više 3,2 sekunde. Maksimalna brzina modela je oko 320 km/h. Kod ovog automobila dolazi do izražaja eksplozivnost Quattro AWD sustava koji bez problema usmjerava snagu na kolnik.

Ako niste obožavatelj super brzih automobila, možda ćete promijeniti mišljenje kada vidite kako se Porsche 911 Carrera 4S ponaša na kratkim stazama. Novi model odlikuje se 3-litarskim motorom od 450 konjskih snaga. Tu je i Porscheov super PDK mjenjač s dvostrukom spojkom idealnom na utrkama gdje se testira ubrzanje.

Pažnju ljubitelja skupih limuzina privlače modeli koji stižu iz Njemačke, a pokreću ih V8 motori s dvije turbine. Prvi je novi BMW M8 Coupe s 4,4-litarskim motorom od 617 konjskih snaga. Brzinu od nula do 100 kilometara na sat dostiže za nešto više od tri sekunde, piše Motor1.

Mercedes AMG GT63S zadovoljit će izbirljive obožavatelje modela s pet vrata. Limuzinu pokreće 4-litarski motor s dvije turbine i 630 konjskih snaga, a od nula do sto ubrzava za nešto više od 3,1 sekundu.

Audi je ostavio konkurenciju iza sebe, jer je utrku na 400 metara okončao za 10,7 sekundi. BMW je bio za tri desetinke sporiji. Model Tesla se našao na trećem mjestu s vremenom od 11,1 sekunde. Mercedes je bio za desetinku sporiji od Tesle, a na začelju je Porsche s vremenom od 11,4 sekunde.

Izvor: Klix.ba

Nastavite čitati

Najčitanije