Connect with us

Techno

Puno toga će se dogoditi: Ove tehnologije će obilježiti 2020.

Objavljeno

na

U posljednjih deset godina naučili smo jednu bitnu stvar – tehnologija, priznali to ili ne, upravlja našim životima. Štaviše, postali smo ovisnici i to nikada nije bilo lakše postati jer teško je prisjetiti se desetljeća u kojem se u toliko kratkom vremenu dogodilo toliko mnogo. Od pametnih telefona do pametnih automobila i domova, tehnologija je postala nezaobilazna. U nadolazećem desetljeću to se neće mijenjati.

Još pametniji domovi U posljednjih nekoliko godina Amazon, Apple i Google aktivno su krenuli u rat ne bi li postali nezaobilazni u našim domovima. Njihovi virtualni asistenti Alexa, Google Assistant i Siri preuzeli su kontrolu nad svime, od pametnih zvučnika do pametnih sijalica i usisivača. No, u decembru prošle godine došlo je do primirja između najvećih takmičara u ovoj utrci i pala je odluka da će ubuduće raditi na tome da pametne proizvode u našim domovima učine što kompatibilnijim jedne s drugima.

Najjednostavnije rečeno, ako kupite pametnu sijalicu, savršeno će raditi sa sva tri asistenta i tako će smanjiti komplikacije koje nastaju prilikom spajanja s pojedinim uređajima. Bit će to trenutak u kojem će naši domovi postati potpuno i istinski pametni. 5G postaje sve prisutniji Tokom 2019. 5G postao je sve prisutniji u razgovoru, a industrija se lagano počela prebacivati na tehnologiju koja omogućuje munjevito brz prijenos podataka s kojim možete cijeli film skinuti za samo nekoliko sekundi. Ipak, brzi internet koji smo očekivali nije stigao dovoljno brzo.

To će se promijeniti u 2020. To se u prvom redu odnosi na 5G podršku koja će biti dostupna na sve većem broju uređaja. Samsung je već započeo s podrškom, a i od Applea se očekuje prvi 5G kompatibilni uređaj u 2020. Dakako, ono što je od izuzetne važnosti je i smanjenje latencije ili vremena koje je potrebno da uređaji međusobno komuniciraju. To će biti od velike važnosti za uređaje sljedeće generacije kao što su roboti, autonomna vozila i dronovi.

Primjera radi, ako vaš i još jedan automobil imaju 5G podršku, mogu međusobno komunicirati i tako jedan drugome signalizirati kočenje ili prestrojavanje, a to je trenutno jedna od velikih prepreka na putu da automobili postanu potpuno autonomni. Nosivi uređaji postaju sve popularniji Apple je dugo bio dominantna sila na tržištu nosive tehnologije, ali to se polagano mijenja i dovodi do više kreativnosti i inovacije. Apple Watch nadrastao je puki dodatak pametnog telefona i fokus je prebačen na praćenje zdravstvenog stanja korisnika, a njihovi AirPodsi pokrenuli su novi val bluetooth slušalica.

Sada su u igri i Xiaomi, Samsung i Huawei, a Google je nedavno preuzeo Fitbit, što znači da i oni kreću u utrku s Appleom. Kretanje industrije u ovoj godini moglo bi se razgranati u dva smjera: slušalice koje prate zdravstveno stanje korisnika i slušalice koje služe kao jeftinija, ali nimalo lošija verzija slušnog aparata. “Ideja poboljšanja sluha i načina na koji nas drugi čuju je zaista zanimljiva”, govori analitičar Forrestera, Frank Gillett. Streaming revolucija Streaming će bez ikakve sumnje biti jedan od lajtmotiva 2020., a to je postalo kristalno jasno već krajem prošle godine.

Netflix je 2019. bio najgledaniji videoservis u SAD-u, a ljudi su u prosjeku trošili 23 minute dnevno na njihov sadržaj. Tačnije, na gledanje digitalnog videosadržaja otpadala je četvrtina vremena koje provodimo na digitalnim uređajima što uključuje i vrijeme provedeno na aplikacijama i web preglednicima. No, popularnost Netflixa osjetno će opasti zbog konkurencije koju predstavljaju Disney Plus, HBO Max i Apple TV Plus. Dodamo li na sve to i sve ono što se događa sa streamingom videoigara, možemo govoriti o pravoj streaming revoluciji.

Izvor: Tuzlanski.ba

Auto

Alpine predstavila konceptni SUV s centralno smještenim motorom

Objavljeno

na

Autor

U slavnoj francuskoj automobilskoj kompaniji pod okriljem Renaulta poigrali su se sa svojim sportskim modelom A110, a krajnji rezultat je (za sada) konceptni SUV s centralno smještenim motorom.Vrijeme će pokazati hoće li u automobilskoj kompaniji Alpine na kraju predstaviti i produkcijsko izdanje svog atipično zamišljenog SUV-a. Prije toga, publici na Međunarodnom automobilskom festivalu u Parizu predstavljen je zanimljiv konceptni model A110 Sports X za čiju je inspiraciju, prema vodećim ljudima u kompaniji koja je smještena u francuskom gradiću Dieppe, poslužio rally model A110 koji je 1973. godine trijumfovao na Monte Carlo rallyju.

U Alpini su osjetno proširili karoseriju aktuelnog modela A110 Pure. Podnica je udaljena od tla dodatnih 60 milimetara, a iza naglašeno proširenih blatobrana ostalo je dovoljno prostora za smještaj znatno većih točkova.

Pogonsko rješenje nije mijenjano, pa i konceptni SUV A110 Sports X (koji ukrašavaju i dva kompleta skija) pokreće Renaultov centralno smješten 1,8-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor koji razvija 252 KS i 320 Nm najvećeg obrtnog momenta. Prijenos snage na zadnju osovinu obavlja se posredstvom 7-stepenog automatskog mjenjača s dva kvačila koji “potpisuje” Getrag.

Izvor: Klix.ba

Nastavite čitati

Smart

Cijena besplatnog antivirusa: Avast prati što korisnici traže po internetu i prodaje te podatke

Objavljeno

na

Autor

Osjetljivi podaci o korisničkom internetskom pretraživanju, prepakirani su i prodavani posredstvom Avastove kćeri kompanije Jumpshot, pokazala je istraga.Proizvođač besplatnog antivirusnog softvera Avast, s milionima korisnika širom svijeta, preko svoje nezavisne kompanije Jumpshot prodavao je podatke prikupljene o pretraživanju interneta od strane korisnika ovog programa.

Ovaj program pažljivo bilježi korisničke klikove i kretnje globalnom mrežom i prikuplja podatke o unesenim pojmovima za pretragu na Googleu, YouTubeu, Linkedlnu i mnogim drugim, pokazalo je zajedničko istraživanje magazina Motherboard i PCMag, koji se bave računalnim temama.

Ovako se prikupljeni podaci potom na poseban način pakiraju i prodaju klijentima među kojima su i Google, Yelp, Microsoft, Pepsi, Sephora, Home Depot, Intuit i mnogi drugi.

Firma preko koje se ova transakcija obavlja, Jumpshot, koju je osnovao Avast, na internetskoj stranici opisuje svoju djelatnost kao “isporučivanje podataka o korisničkim aktivnostima skrivenim iza najstrože čuvanih internetskih kapija”, navodi Cnet.

Kao reakciju na ovo istraživanje, predstavnici Avasta obratili su se javnosti pisanom izjavom u kojoj se između ostalog kaže kako Jumpshot “ne prikuplja osobne podatke od korisnika, uključujući imena, e-adrese ili kontaktne podatke” te kako korisnici imaju na raspolaganju opciju ne podijeliti ove podatke s kompanijom Jumpshot.

“Od početka lipnja 2019. godine započeli smo implementaciju vrlo eksplicitnog mehanizma koji se odnosi na pristanak na dijeljenje podataka za sve korisnike koji po prvi put preuzimaju Avast antivirusni program. Također, uveli smo obavijesti za postojeće korisnike s opcijama, gdje mogu birati pristanak ili uskraćivanje pristanka na dijeljenje svojih podataka“, pojasnili su iz Avasta, dodavši da kompanija razumije i ozbiljno uzima “odgovornost da bi uravnotežila korisničku privatnost s nužnošću upotrebe ovih podataka kako bi se sigurnosni softver dalje razvijao.”

Međutim, istraživanje magazina Motherboard i PCMag pokazalo je da Avast preko prozorčića koji iskače pred korisnika i daje mu izbor prihvatiti ili ne prihvatiti prikupljanje njegovih podataka. Korisnika zapravo nigdje ne obavještava o tome da bi njegovi podaci mogli doći u posjed neke treće strane, a još manje da bi isti mogli biti i prodavani.

Avastova politika privatnosti propisuje da se uz pristanak korisnika njegovi osobni podaci koriste “za potrebe prikupljanja anonimnog paketa podataka koji se isporučuje firmi Jumpshot u svrhu kreiranja trend analitike za proizvode i usluge”.

Izvor: Klix.ba

Nastavite čitati

Auto

Bentley: U svaki “flying spur” ušiveno je čak tri kilometra kože!

Objavljeno

na

Autor

Bentleyev model “flying spur” karakterističan je po vrlo kompleksnom enterijeru.

Kako se navodi, svaki model koji napusti fabriku ima najmanje 350 unikatnih dijelova kože, koji cjelokupan enterijer čine impresivnim.

Izračunato je da se u svaki od tih modela ušije nevjerovatnih tri kilometra kože. Na ovim poslovima ne može raditi bilo ko. Bentley, naime, organizuje petomjesečnu obuku za krojače, jer se od njih traže najviši standardi.

Koža za “flying spur” dolazi iz sjevernog dijela Evrope, od goveda koja su već u mesnoj industriji. Svaki dio enterijera vozila “prođe kroz ruke” 141 radnika, a kupci mogu birati između 14 različitih boja unutrašnjosti.

Samo na volanu, koji je spektakularan, ušiveno je pet metara kože, sa 168 šavova.

Izvor: Faktor.ba

Nastavite čitati

Najčitanije