Connect with us

Techno

Samsung Display vodeći na tržištu zaslona za smartphone

Objavljeno

na

IHS Markit u novom istraživanju za treći kvartal napominju kako se tvrtka Samsung Display ponovno našla na vodećem mjestu među proizvođačima zaslona za pametne telefone.

Prema istraživanju IHS Markita za treći kvartal ove godine, Samsung Display se ponovno nalazi na vrhu tržišta proizvođača zaslona za pametne telefone. U razdoblju od srpnja do rujna ove godine Samsung Display je bio zaslužan za oko 29% svih isporučenih zaslona za pametne telefone. To je rast u odnosu na udio od 21,3% u prethodnom kvartalu.

Za takav uspjeh zaslužni su poglavito Appleovi iPhone 11 Pro i iPhone 11 Pro Max modeli, ali i kineski proizvođači. Tvrtke kao što su Huawei, Oppo, Vivo, OnePlus i Xiaomi na tržištu nude barem jedan ako ne i više pametnih telefona koji sadrže AMOLED zaslon, piše Bug.hr. Osim vodstva Samsung Displaya u IHS Markitu spominju i jedan fenomen što se tiče zaslona za mobilne telefone u trećem kvartalu godine.

Po prvi puta broj isporučenih AMOLED zaslona premašio je brojku isporučenih zaslona koji se temelje na LCD tehnologiji, isporučeno je 146 milijuna AMOLED zaslona u odnosu na 144 milijuna LCD zaslona. Iza leđa Samsung Displayu se osim domaće konkurencije u vidu tvrtke LG Display nalaze i brzorastuće kineske tvrtke kao što su BOE, Visionx, ChinaStar, EverDisplay te Tianma.

Izvor: Bljesak.info

Nastavite čitati
Advertisement
Kliknite kako biste komentirali

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Auto

Alpine predstavila konceptni SUV s centralno smještenim motorom

Objavljeno

na

Autor

U slavnoj francuskoj automobilskoj kompaniji pod okriljem Renaulta poigrali su se sa svojim sportskim modelom A110, a krajnji rezultat je (za sada) konceptni SUV s centralno smještenim motorom.Vrijeme će pokazati hoće li u automobilskoj kompaniji Alpine na kraju predstaviti i produkcijsko izdanje svog atipično zamišljenog SUV-a. Prije toga, publici na Međunarodnom automobilskom festivalu u Parizu predstavljen je zanimljiv konceptni model A110 Sports X za čiju je inspiraciju, prema vodećim ljudima u kompaniji koja je smještena u francuskom gradiću Dieppe, poslužio rally model A110 koji je 1973. godine trijumfovao na Monte Carlo rallyju.

U Alpini su osjetno proširili karoseriju aktuelnog modela A110 Pure. Podnica je udaljena od tla dodatnih 60 milimetara, a iza naglašeno proširenih blatobrana ostalo je dovoljno prostora za smještaj znatno većih točkova.

Pogonsko rješenje nije mijenjano, pa i konceptni SUV A110 Sports X (koji ukrašavaju i dva kompleta skija) pokreće Renaultov centralno smješten 1,8-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor koji razvija 252 KS i 320 Nm najvećeg obrtnog momenta. Prijenos snage na zadnju osovinu obavlja se posredstvom 7-stepenog automatskog mjenjača s dva kvačila koji “potpisuje” Getrag.

Izvor: Klix.ba

Nastavite čitati

Smart

Cijena besplatnog antivirusa: Avast prati što korisnici traže po internetu i prodaje te podatke

Objavljeno

na

Autor

Osjetljivi podaci o korisničkom internetskom pretraživanju, prepakirani su i prodavani posredstvom Avastove kćeri kompanije Jumpshot, pokazala je istraga.Proizvođač besplatnog antivirusnog softvera Avast, s milionima korisnika širom svijeta, preko svoje nezavisne kompanije Jumpshot prodavao je podatke prikupljene o pretraživanju interneta od strane korisnika ovog programa.

Ovaj program pažljivo bilježi korisničke klikove i kretnje globalnom mrežom i prikuplja podatke o unesenim pojmovima za pretragu na Googleu, YouTubeu, Linkedlnu i mnogim drugim, pokazalo je zajedničko istraživanje magazina Motherboard i PCMag, koji se bave računalnim temama.

Ovako se prikupljeni podaci potom na poseban način pakiraju i prodaju klijentima među kojima su i Google, Yelp, Microsoft, Pepsi, Sephora, Home Depot, Intuit i mnogi drugi.

Firma preko koje se ova transakcija obavlja, Jumpshot, koju je osnovao Avast, na internetskoj stranici opisuje svoju djelatnost kao “isporučivanje podataka o korisničkim aktivnostima skrivenim iza najstrože čuvanih internetskih kapija”, navodi Cnet.

Kao reakciju na ovo istraživanje, predstavnici Avasta obratili su se javnosti pisanom izjavom u kojoj se između ostalog kaže kako Jumpshot “ne prikuplja osobne podatke od korisnika, uključujući imena, e-adrese ili kontaktne podatke” te kako korisnici imaju na raspolaganju opciju ne podijeliti ove podatke s kompanijom Jumpshot.

“Od početka lipnja 2019. godine započeli smo implementaciju vrlo eksplicitnog mehanizma koji se odnosi na pristanak na dijeljenje podataka za sve korisnike koji po prvi put preuzimaju Avast antivirusni program. Također, uveli smo obavijesti za postojeće korisnike s opcijama, gdje mogu birati pristanak ili uskraćivanje pristanka na dijeljenje svojih podataka“, pojasnili su iz Avasta, dodavši da kompanija razumije i ozbiljno uzima “odgovornost da bi uravnotežila korisničku privatnost s nužnošću upotrebe ovih podataka kako bi se sigurnosni softver dalje razvijao.”

Međutim, istraživanje magazina Motherboard i PCMag pokazalo je da Avast preko prozorčića koji iskače pred korisnika i daje mu izbor prihvatiti ili ne prihvatiti prikupljanje njegovih podataka. Korisnika zapravo nigdje ne obavještava o tome da bi njegovi podaci mogli doći u posjed neke treće strane, a još manje da bi isti mogli biti i prodavani.

Avastova politika privatnosti propisuje da se uz pristanak korisnika njegovi osobni podaci koriste “za potrebe prikupljanja anonimnog paketa podataka koji se isporučuje firmi Jumpshot u svrhu kreiranja trend analitike za proizvode i usluge”.

Izvor: Klix.ba

Nastavite čitati

Auto

Bentley: U svaki “flying spur” ušiveno je čak tri kilometra kože!

Objavljeno

na

Autor

Bentleyev model “flying spur” karakterističan je po vrlo kompleksnom enterijeru.

Kako se navodi, svaki model koji napusti fabriku ima najmanje 350 unikatnih dijelova kože, koji cjelokupan enterijer čine impresivnim.

Izračunato je da se u svaki od tih modela ušije nevjerovatnih tri kilometra kože. Na ovim poslovima ne može raditi bilo ko. Bentley, naime, organizuje petomjesečnu obuku za krojače, jer se od njih traže najviši standardi.

Koža za “flying spur” dolazi iz sjevernog dijela Evrope, od goveda koja su već u mesnoj industriji. Svaki dio enterijera vozila “prođe kroz ruke” 141 radnika, a kupci mogu birati između 14 različitih boja unutrašnjosti.

Samo na volanu, koji je spektakularan, ušiveno je pet metara kože, sa 168 šavova.

Izvor: Faktor.ba

Nastavite čitati

Najčitanije