Connect with us

Auto

Tesla je druga najvrjednija automobilska kompanija na svijetu

Objavljeno

na

Tesla je u velikom naletu te je tržišna vrijednost Muskove kompanije premašila 100 milijardi dolara, čime su prestigli i automobilskog giganta Volkswagen.

Sredinom prošle godine mediji su objavili kako generalni direktor Volkswagena Herbert Diess navodno razmišlja o kupovinu udjela u Tesli. S obzirom na to da njemačka kompanija ulaže milijarde dolara u elektrifikaciju, jasno je kako bi im Teslini stručnjaci i tehnologija uvelike pomogli u tranziciji prema električnim vozilima.

Iako iz Volkswagena tu vijest nisu potvrdili, ona danas zvuči posebno zanimljivo jer je tržišna vrijednost Tesla premašila onu Volkswagena. Na krilima prodaje koja je nadmašila očekivanja, najave novih modela, otvaranja nove tvornice u Kini te činjenice da više nemaju problema s proizvodnjom automobila kakve su imali u prošlosti, cijena dionice posljednjih mjeseci u konstantnom je rastu.

Cijena dionice tijekom jučerašnjeg dana iznosila je više od 570 dolara, dok je tržišna vrijednost Tesle premašila 103 milijarde dolara. Tržišna vrijednost Volkswagena manja je od 90 milijardi dolara tako da je njemačka kompanija, kada je u pitanju tržišna vrijednost, pala na treće mjesto automobilskih kompanija.

Na prvom i trenutačno nedodirljivom mjestu nalazi se Toyota čija tržišna vrijednost iznosi više od 200 milijardi dolara. Iako je Muskova tvrtka prestigla Volkswagen po tržišnoj vrijednosti, kada je u pitanju isporuka automobila, njemačka je kompanija i dalje u velikoj prednosti.

Tako je tijekom prošle godine VW isporučio skoro 11 milijuna automobila, Toyota je tijekom prvih jedanaest mjeseci isporučila više od 9 milijuna vozila, dok je broj isporuka Tesle za 2019. godinu iznosio – 367 tisuća vozila.

Izvor: Bljesak.info

Nastavite čitati
Advertisement

Auto

Alpine predstavila konceptni SUV s centralno smještenim motorom

Objavljeno

na

Autor

U slavnoj francuskoj automobilskoj kompaniji pod okriljem Renaulta poigrali su se sa svojim sportskim modelom A110, a krajnji rezultat je (za sada) konceptni SUV s centralno smještenim motorom.Vrijeme će pokazati hoće li u automobilskoj kompaniji Alpine na kraju predstaviti i produkcijsko izdanje svog atipično zamišljenog SUV-a. Prije toga, publici na Međunarodnom automobilskom festivalu u Parizu predstavljen je zanimljiv konceptni model A110 Sports X za čiju je inspiraciju, prema vodećim ljudima u kompaniji koja je smještena u francuskom gradiću Dieppe, poslužio rally model A110 koji je 1973. godine trijumfovao na Monte Carlo rallyju.

U Alpini su osjetno proširili karoseriju aktuelnog modela A110 Pure. Podnica je udaljena od tla dodatnih 60 milimetara, a iza naglašeno proširenih blatobrana ostalo je dovoljno prostora za smještaj znatno većih točkova.

Pogonsko rješenje nije mijenjano, pa i konceptni SUV A110 Sports X (koji ukrašavaju i dva kompleta skija) pokreće Renaultov centralno smješten 1,8-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor koji razvija 252 KS i 320 Nm najvećeg obrtnog momenta. Prijenos snage na zadnju osovinu obavlja se posredstvom 7-stepenog automatskog mjenjača s dva kvačila koji “potpisuje” Getrag.

Izvor: Klix.ba

Nastavite čitati

Auto

Bentley: U svaki “flying spur” ušiveno je čak tri kilometra kože!

Objavljeno

na

Autor

Bentleyev model “flying spur” karakterističan je po vrlo kompleksnom enterijeru.

Kako se navodi, svaki model koji napusti fabriku ima najmanje 350 unikatnih dijelova kože, koji cjelokupan enterijer čine impresivnim.

Izračunato je da se u svaki od tih modela ušije nevjerovatnih tri kilometra kože. Na ovim poslovima ne može raditi bilo ko. Bentley, naime, organizuje petomjesečnu obuku za krojače, jer se od njih traže najviši standardi.

Koža za “flying spur” dolazi iz sjevernog dijela Evrope, od goveda koja su već u mesnoj industriji. Svaki dio enterijera vozila “prođe kroz ruke” 141 radnika, a kupci mogu birati između 14 različitih boja unutrašnjosti.

Samo na volanu, koji je spektakularan, ušiveno je pet metara kože, sa 168 šavova.

Izvor: Faktor.ba

Nastavite čitati

Auto

Utrka pet sjajnih automobila oduševit će ljubitelje brzine

Objavljeno

na

Autor

Brzinski obračuni super automobila sve su popularniji na društvenim mrežama, a u njima podjednako uživaju sudionici i promatrači.Izbor modela zadovoljava i najveće zaljubljenike u brzinske obračune. Na startnoj liniji našli su se SUV s električnim pogonom, klasični sportski automobil, njemački coupe i brze limuzine.

U startnom redu našao se Teslin X P100D koji koristi dva električna motora. Brzinu od nula do 100 km/h dostiže za manje od tri sekunde. Ubrzanje ovog SUV-a jedan je od njegovih glavnih aduta i veoma je konkurentan u borbi sa super brzim automobilima.

Među natjecateljima je i Audi R8 V10. Pokreće ga V10 motor sa 620 konjskih snaga povezan s mjenjačem sa 7 brzina. Performanse motora čine da ovaj model ubrzava od nula do 100 za nešto više 3,2 sekunde. Maksimalna brzina modela je oko 320 km/h. Kod ovog automobila dolazi do izražaja eksplozivnost Quattro AWD sustava koji bez problema usmjerava snagu na kolnik.

Ako niste obožavatelj super brzih automobila, možda ćete promijeniti mišljenje kada vidite kako se Porsche 911 Carrera 4S ponaša na kratkim stazama. Novi model odlikuje se 3-litarskim motorom od 450 konjskih snaga. Tu je i Porscheov super PDK mjenjač s dvostrukom spojkom idealnom na utrkama gdje se testira ubrzanje.

Pažnju ljubitelja skupih limuzina privlače modeli koji stižu iz Njemačke, a pokreću ih V8 motori s dvije turbine. Prvi je novi BMW M8 Coupe s 4,4-litarskim motorom od 617 konjskih snaga. Brzinu od nula do 100 kilometara na sat dostiže za nešto više od tri sekunde, piše Motor1.

Mercedes AMG GT63S zadovoljit će izbirljive obožavatelje modela s pet vrata. Limuzinu pokreće 4-litarski motor s dvije turbine i 630 konjskih snaga, a od nula do sto ubrzava za nešto više od 3,1 sekundu.

Audi je ostavio konkurenciju iza sebe, jer je utrku na 400 metara okončao za 10,7 sekundi. BMW je bio za tri desetinke sporiji. Model Tesla se našao na trećem mjestu s vremenom od 11,1 sekunde. Mercedes je bio za desetinku sporiji od Tesle, a na začelju je Porsche s vremenom od 11,4 sekunde.

Izvor: Klix.ba

Nastavite čitati

Najčitanije